nöjd och missnöjd

Yes då va de gjort. Gail har fått på sig de nya täcket och hon blev jätte fin! :) Täcket va tom bättre än jag väntat mig. De va ju fleecefodrat och helhals och inte halv som hon sa i butiken. Så jag är nöjd :)
De va lite roligt när jag skulle spänna täckesgjordarna runt magen på henne för då märkte man att on har en riktigt fölmage :) Så kul att de snart är dax!! :)

Sen är de även lite tråkig heter som hänt idag och jag tycker att de är skamligt hur en del männiksor bli behandlade. Helt sinnessjukt! Är så arg att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen! Hatar sånt här!


Saknar sommaren just nu i detta snö och slask väder! Och välmående fina hästar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0