tisdag och jobb

Hann inte skriva nått igår för de va rätt så full fart! Upp och fixa med hästar och höns. Käka frukost, vattna blommor och sen städade jag huset (Tobbes altså) innan dom andra kom hem från Gotland. Sen tog jag en power nap och sen va de bar aå fixa lite mat.

På em så longerade jag Millan och Mattias fick också prova. Sen va de Gails tur. Longerade en stund och sen så slängde jag på sadeln på henne, bara sådär spontant för att prova om hon fortfarande va lika pigg som hon brukar va ;) Så kanske de bli en lite skritt runda på henne ikväll :)

Ska strax ner och fixa med Christians tårta sen hänga tvätt innan de bli lunch och sen pyser jag iväg till jobbet :) 12.20-15-20 idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0