telefonen är på nu igen och med den avstängd hinner man fundera mkt

Känner att ´jag tagit på mig allt för mycket på en gång... NU IGEN!! Fattar inte att jag alltid ska vara så impulsiv och dras med i allt..? Skitjobbigt när jag handlar först och tänker sen.... Så får försöka reda ut de idag och lägga lite grejer på is för jag känner just nu att de börjar bli lite mkt, och när de börjar kännas så så är de bättre att lugna ner tempot lite än att g¨å få magkatarr igen! Vill inte ha tbx den skiten så jag vet vad jag måste göra!

Körkortet måste jag skaffa och fölet kommer ju pluppa ut hur jag än gör och hästarna finns alltid där så de blir nog tyvärr så att de är MK som får ligga på is ett tag... Har inte heller ekonimi för allt just nu heller. Så de är nog så de får bli....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0