ett rätt deprimerande inlägg...

Blev inget skrivet igår för jag mådde så jäkla dåligt! Ont i huvudet och i magen och va riktigt trött. Hade en asjobbig dag på jobbet också, de gjorde ju inte direkt saken bättre.... Så kom hem typ 3, käkade och sen gick jag och la mig is ängen och läste lite sen somnade jag och vaknade när Tobbe kom hit vid halv 10. Pratade lite med honom sen somnade jag igen och sov ända tills nu imorse! Usch!

Idag mår jag lite bättre iaf men de är inte bra än.... Ska jobba hela dan idag med så hoppas de är lugna och snälla barn jag får att göra med :)

Ska hem till Tobbe ikväll borsta lite på mina fina och ge dom lite mat såklart :) Igår va min älskling så snäll och gjorde de åt mig! Han är bäst ♥ :)

Nu ska jag klä på mig och sen tramap iväg till bussen i dimman...

tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0