tuff love

Full fart på jobbet idag, men de gick inte bra...
Fick en liten kort demonstration av nya Nokia N9, säger bara WOW vilken super telefon! De ska jag ha!! Visst kommer den va lite dyr med de kommer vara värt vart enda litet öre!! :) Den ska bli min!!

Va och hämtade ut paketet som jag beställt också. Ett par fina lila och glittriga boot till Gail. Tänkte prova om de kan hjälpa henne att hitta traven under ryttare. Hoppas på de iaf.

I övrigt så mår jag riktigt kasst! Har ont i halsen, huvet, käken och nacken, snorar och mår illa... Får se om de blir nå job imorn eller om jag blir hemma... Men hoppas jag kan åka till jobbet ett tag iaf, behöver mer TB!

De får nog bli en lugn helg så jag kan få vila upp mig lite...


I´m in love! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0