Torsdag!

Gårdags kvällen blev ju inte precis som planerat, vi skulle kolla på film hade T tänkt med när vi kom ut i stugan så fungerade inte datan och de blev bara kaos av allt ihopa: SÅ jag missade slutet av Hawaii five-0 och fick inte se film... Men inte blev jag sur för de inte, fick ligga och prata en stund istället. Måste säga att jag somnade fortare än vad jag trodde, haha trött som man är ;)

När jag kom ut i stuga ingår så hade han köpt en jätte fin bukett och en kudde som de stog " I love you" på, så söt han är! :) ♥

Ikväll ska jag ute en sväng till Gail igen och se om hon kanske blivit lite bättre, man kan ju alltid hoppas! I sånna fall ska jag nog longera henne lite för hon behöver röra sig men vågar inte göra så mkt inna Carola kommer och skor henne för hovarna spricker ju så lätt på henne, vill ju inte ha så som hon hade i våras.... De är inte ok!



Sen ikväll blir de förhoppningsvis film för T skulle hyra nån på macken, så hoppas han väljer nått bra! :) Och de allra viktigaste är att de går bra för mig nu i em så jag säljer bra och kan leverera bra denna månad så nästa lön blir bra så jag både kan betala skulder till mamma, betala Millan och spara lite pengar till Lübeck resan :) De vore riktigt skönt!
Over and out; back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0