snart kommer bönderna

Eftersom att jag varit så duktig oh jobbat igen de där en och en halv timmarna som jag missade idag så känner jag att nu får de räcka! Min rygg gör verkligen hur ont som helst så nu blir de ryggläge i soffan och invänta bönderna.
De gick ju riktigt kasst på fm bara 400 när jag åkte till doktor och de har väl inte gått mkt bättre nu... Men imorn kommer de gå ännu bättre!

Hos doktorn gick det bra han ffrågade ut mig och kände på rygg, axlar och nacke. Han trodde att de inte va nåron större fara men att de mkt väl kunde ta några veckor innan allt känns som förut igen, vilket känns lite jobbigt!! Men hade ju tur i oturen får man ju ändå säga!
Men nu blir de tv, tv, tv sen dusch och i säng! Så gonatt i förskott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0