it´s almost perfect

Bion igår va jätte bra! :) Sen blev de mat på de men istället för kinamat blev de hamburgare på Max ;) Hur gott som helst de me! Romantisk middag eller hur? ;) haha men jag gillar att ha de enkelt, de behöver inte vara en massa trams och dyr mat bara för att man ska gå ut och äta, simply the best! Tycker verkligen om att vi båda tycker de, det blir så enkelt då. Älskar verkligen min Tobias!!

Nu back to work and the horses! Jobbet gick riktigt bra idag med, 7700. Så är riktigt nöjd, hoppas på en lika bra dag imorn och på fredag me för då kommer nästa lön bli riktigt bra! :)
Gail är fortfarande halt så hon går och vilar så länge, hovslagaren har inte kommit än heller för hon va sjuk så får vänta ett tag helt enkelt. Känns lite jobbigt att när jag precis hade börjat komma igång med henne ordentligt igen så åker jag först av och slår halft ihjäl mig och sen några dagar senare när jag tänkt rida igen så tappar hon en sko, så fhoven så jag kan rida dan efter och då är hon halt... Jobbigt läge...
Millan är det helt bestämmt nu att vi ska köpa, jag och Tobias! Blir nog riktigt bra de, hon får komma hem här snart och då blir nog både hon och Gail glada när dom får se varandra igen! :) Känns bra de med.

Så i det stora hela så känns och är allt bra just nu förutom Gails hälta då, men de är sånt som händer och sånt som man får leva med.

Nu ska jag försöka fördriva tiden i typ en timme tills min lilla prins kommer hem från gymmet ;)

Chiaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0