en lyckad dag trots allt!

Om ni undrar varför de kan se lite kaosigt ut här på bloggen just nu så är det för att min kära vän Reija håller på och fixar med en ny design åt mig :) Hon gjorde de bra förra gången så tror nog de kommer bli minst lika bra denna gång :)

Va till jobbet idag iaf trorts att jag fortfarnde har ont typ överallt... Men de gick bra, jag sålde bra, och tjänade till och med 600kr rakt i handen! Hade en lite tävligt och jag är riktigt nöjd med min instats och min tur med ;)
Ska ut och hälsa på min lilla prinsessa snart, de är kolsvart ute men vill iaf säga hej till henne, sen ska jag ut och läggga mig och vänta på att Tobbe kommer hem så vi kan kolla på film :)

Har bokat bussresa till Lübeck, de blir julmarknad i December med min älskling! Kommer bli riktigt mysigt och roligt! :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0