13 september

Jobbet gick inte alls lika bra idag som de gjorde igår... Av 90 pers va de kanske 75 som inte ens svarade och resten va antingen idioter, va på jobbet lr om jag hade tur och jag fick prata till punkt, och inte fick ett "klick" direkt efter att jag sa mitt namn, så fick jag förklara vad jag ville, berätta om abonemangen och produkterna... men de va inte många gåner de inte!

Tog bussen direkt ut till Tobbe efter jobbet, hade hoppats på att ta en liten ridtur på Gail ikväll men blev inte riktigt så pga all blåst, hon blir ju alldeles kollrig när de blåser. Så då vågar jag mig inte ut på en ridtur själv i halvmörkret. Men va ut och sanckade lite med dom i hagen och jagade på dom så dom fick springa av sig lite också :) Sötisar♥

Nu tänkte jag bara kolla runt lite på fb och lite bloggar och så sen ska jag nog krypa ner under täcket och vänta på att herr Eriksson ska komma hem från gymmet. Vilket lär bli om typ en timme lr nått ;p

Men gonatt och sov så lugnt i stormen!

Kommentarer
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Vad är det för nått som du säljer?

2011-09-15 @ 15:00:38
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0