sjuk...

Är hemma idag och är sjuk... Inte de roligaste direkt!
Vakande imorse och hade ännu ondare i huvudet än igår och mådde fortfarande illa +  att jag hade fått feber också, kasst med andra ord! Särskilt när vi drar till Riga imorn och jag verkligen inte vill vara sjuk då.
Men som tur är så mår jag inte illa längre och feber har iaf gått ner, så de är på bättringsvägen.

Mamma, pappa, Alex, Chirstian och Tobbe har åkt till Rättvik idag och har till och med hunnit komma fram :) Blir skönt för dom att komma bort från mig ett tag ;) haha. Nej men de kommer blir lite svårt att sova ensam i 3 hela nätter när jag inte har sovit ensam sen i början av juni :p men de får väl gå på nått vis ;)
Kommer nog ha de grymt kul i Riga med utgång med grabbarna och rollspel så kommer nog vara helt slut på kvällarna ändå ;)

Snart bär de av till Ida för 19års-middag! Ska bli kul att ses igen de va ju tyvärr ett tag sen sist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0