orange är fult

Sprang över lite snabbt till Djurelit för att kolla om dom hade några fina reflexer till häst. Och dom hade en hel del reflexer gula och orangea! Jag tycker att de finns inget fulare än just orangea reflexer, de ser så gammalt ut på nått vis, men jag frågade iaf vad ett sånt reflextäcke som va just orange kostade. Och de gick på typ 499kr och det rosa som jag hittade på Hööks gick ju bara på 424kr :) Så de får bli det som va rosa ;)
Jag köpte iaf, en reflexbrösta som va gul, till den gual outfitten, kostade bara 59kr och på hööks gick den på 149kr!! Så där gjorde jag ett bra kap! :) Men ska checka in på Hööks nu och beställa en ny rosa outfitt til mig och Gail! :)

Min beställning lista:
Gul reflexbrösta - Check!
♦ Rosa reflexridtäcke
♦ Rosa benreflexer
♦ Rosa reflexväst
♦ Rosa reflexvantar

Så nu ska jag beställa och invänta mitt fina paket! :)



hoppas den nya bröstan håller bättre än den gamla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0