Onsdag!

Igår va de tisgad och då va de först jobb och sen hem, packa väskan och iväg till gymmet! Fixade gymkort så nu är det bara att köra på :)

När jag kom hem så uppptäckte jag att de va Desperate Housewives på tv, UNDERBART! Så nu är de dax igen, varje tisdag kväll är uppbokad, så kanske får gymma, måndag, onsdag, söndag istället ;) de går ju inte att missa början av DH varje vecka!

Idag jobber jag mellan 8-17, så sjukt skönt att sluta en timme tidigare! Så då blir de nog bussen direkt hem till Tobbe så jag hinner ta ut Gail på en ridtur och sen så hem igen för att packa lite inför Riga.
Imorn ska jag ju ¨hem tillIda på middag!

Har väl inte gått så himla bra på jobbet idag,  inte sålt nått och mår inte alls bra... Ont i huvudet och är riktigt trött... så får väl se om jag hinner friskna till tills resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0