har en hel del att göra

Jobbet igår gcik ju hur bra som helst så fick gå hem en timme tidigare :) Idag går de också riktigt bra, inte lika bra som igår men de går bra :)

Idag borde de egentligen bli gym men måste röja bland Millans täcken, försöka göra plats för dom och sen ev röja liteute i hästhuset där dom ska gå sen. Måste också ta ut Gail på ridtur för hon måste få springa av sig nu!! hade ju tänkt longera henne igår men då kom de ju en massa folk... Så idag måste jag ta mig an henne :) Skaa också kolla upp hur Millan ser ut i benet idag om hon verka halt eller nått annars  är de longering av henne som gäller. Så de kommer bli full fart helt klart! Hade gärna åkt med och simmat, men hinner ju verkligen inte....

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

sv: Svinskoj att du är med i "dagens cooling", jag hör av mig när vinnaren är utsedd! =)

2011-10-18 @ 14:32:57
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: E M M E L L Y

Hejsan igen! Nu är vinnaren i "Dagens Cooling" utsedd, dock var det ett mycket svårt val som alltid, då alla era bloggar är så coola! Men kolla i alla fall in om det var du! Inte? En ny chans kommer vid ett senare tillfälle ;)

2011-10-18 @ 22:59:09
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0