första provturen

När vi kom ut till hässtarna i hagen i em, så gick Gail och Millan och kliade på varandra så de hade väl antagligen blivit sams unde rdagen :)
Vi tog Leika och Millan och borstade och sadlade. Sen va de dax för premiärturen på Millan. Tobbe hoppade upp barbacka på henne. Men först va hon så stirrig och hann va väl också lite nervös så de funkade inte... Men deå hoppade jag upp, red en lite bit och sen tbx, Tobbe fick prova igen och då hade hon lugnar ner sig :)

Då hoppade jag upp på Leika och vi red iväg en kort liten sväng ca 20 min, enbart för att se om Millans ben skulle klara av de. Och Leika hålle rju på att komma igång nu också :)

Sen skulle jag longera Gail men då komma mamma, pappa, Alex och Carro och skulle kola på nyförvörvet sp de blev inte mkt av de inte... Sen kom Carro och Timmy också =) Snackde en massa massa med Carro medans jag gick igenom alla täcken som vi fick med till Millan (3 stora ikea påsar fulla!!)

Sen va de lite prat med Eva om lite allt möjligt och nus itter jag ute i stugan försöker få upladning av bilder på bloggen att fundgera och väntar på att Tobbe ska kommaut och lägga sig så vi kan sova :)

Gonatt! Blir väl bildbomb imorn antar jag ;)

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Tjenare!



Ber om ursäkt ifall du tycker att sådana kommentarer är skitjobbiga, men många tycker det är kul, så skriver det ändå ... DAGENS COOLING (ja, som dagens blogg) pågår hos mig så anmäl dig gärna och ta chansen att synas inför massor av nya människor! Aldrig fel med nya läsare, right ...? =)



http://emmellys.blogg.se/2011/october/och-vi-kor-igen-people.html#comment



Struntar du i det kanske du går miste om något som du annars skulle vunnit ...? Ditt val!



I vilket fall, ha det fint! ;)

2011-10-17 @ 22:03:33
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0