en otrolig måndag!

Idag har jag haft ganska mkt att tänka på... Hände lite grejer igår som fick mig att börja fundera...
Så jobbet har väl gått lite sisådär, gick trögt och segt till en början men sen så mot slutet så gick de bättre, slutade iaf på 5400 trots trötthet och tankar...

Tog bussen till Knutsbol och så kom T och hämtade mig vid vägen :) För Carola va här för att sko hästarna, och de gick ritkigt bra men man blev ju 700kr fattigare ;) Fast Gailen är ju fin om fötterna igen så man vågar rida på henne =)

Va in på tradera en sväng opå jobbet idag och lyckades buda hem ett par riktigt fina ridbyxor, nu återstår bara attt se om jag kan ha dom ;)


Har en jacka som jag ska bevaka nu och försöka vinna den med, och sen har jag hittat ett jättefint babyrosa fleecetcäke som jag tänkt Gail ska få om jag lyckas buda hemm det, fast de är några dagar kvar till dess! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0