dagens fredag


Dagens klädsel: Lackleggins, tunika och tjocktröja
Dagens frisyr: frisyr och frisyr, utsläppt med uppsatt lugg
Dagens känsla: ÄNTLIGEN FREDAG!!

Dagens saknad:
Tror inte jag saknar något faktiskt
Dagens dummaste: Att jag måste städa rummet idag inna jag kan åka och rida = de kommer vara kolsvart då!

Dagens cravings:
Nothing!
Dagens frukost: Jordgubbsyoghurt och macka med ost
Dagens jobbiga: Att de är så varmt på jobbet!!
Dagens favorit: Att jag ska få Gails täcke lagat ikväll :)

Dagens inköp:
Inte nått än så länge, men de kanske blir nått gott till kvällen ;)
Dagens humör:
glad!

Dagens skada:
ont i axlarna....

Dagens väder:
Lite kallt, men klarblå himmel (hade varit perfekt för wn ridtur...)
Dagens låt: Home - Edward Sharp and the Magnetics Zeros


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0