Sadel

Inte blev de nån film igår kväll inte... Jag hade hunnit somna innan Tobbe kom hem till mig och va för trött för att orka vakna igen. Så vi sov istället, mkt bättre! :)

ikväll efter jobbet ska min kära pojkvän köra mig ut till Sunnanö där jag ska kolla på en sadel som ev ska passa på båda Millan och Gail :) Vore kul om den passar båda. Men den är ju billig så bara den passar nån av dom så är jag nöjd :)


Så här ser den ut, tror nog den borde passa! :)

Så ikväll blir de nog lite sadelprovning då ifall den verkar bra och så och sen kanske man kan lyckas kika på filmen efter T har kommit hem från gymmet...

Men nu back to work, lunchrasten är snart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0