Irriterad? JA!!

Har varit en riktigt jobbig dag på jobbet... De har inte gått bra alls, nästa bara telefonsvar och arga sura människor... Och inte blir livet bättre för att man har ont i halva kroppen + huvet!

Så just nu ligger jag upp i sängen med datan i knät och bara tar de lugnt. Tänkte skriva lite här och sen sova en stund innan atingen älsklingen kommer hit eller dom hämtar mig efter träningen :p

Ska försöka få tag på martin också, ringde honom tidigare men då dissade han mig (han också, prcis som alla kunderna) för att elbolaget skulle ringa... Men nu iaf ska jag försöka ringa en sista gång, ringde nys och då svarade han inte ens.

Nu ska en sur/irriterad/skadad/sjukling sova lite så kanske de blir bättre!


Mina söta! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0