fredag

Eftersom jag har varit hemma och sovit hemma tisdag onsdag och inte haft nån data så har de inte blivit så mkt skrivande och inte heller några bilder... Men i helgen ska de nog bli lite ändring på de! :) Kommer blider på lite allt möjligt.

Idag har Dialect och Kontorshuset i Östhammar firat 20 år så de har varit tävling, tårta och lite annat smått och gott. Nu ikväll har vi tagit in hästarna och pratat lite med dom. Men ska snart hem en sväng igen för mamma ville ha hem mig en sväng (hon ville att jag skulle äta med dom) så åker nog med dom när dom ska träna så kan dom köra hem mig och sen hämta upp mig när dom ska hem hit igen :) Senare blir de tydligen film, får se vad de blir för påhitt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0