stressigt lr vad?

Har varit en rätt så "hit-och-ditig" dag idag :p först upp halv 6, mocka åt hästarna. Hem duscha och byta om, ta bussen in till stan, in på donken för att slippa vänta ute i regnet. Tbx till stadsteatern, upp till akademiska och blodcentralen. Spran runt där inne ett tag (vilket faktiskt var ritkgit intressant:)) sen ner på stan käka, springa till bussen, hem, ut till hästarna för att mocka och släppa ut dom. Hem och byta om, iväg på Alex musikal/teater. Hem, gå och ta in hästar och sen började jag städa ur skrubben lite... Men orkade inte riktigt utan somande framför House istället =)

Så nu ska jag faktistk gå och lägga mig och försöka sova ända till kl 6 imorn bitti ;p för då ska hästarna ut igen. Ska till skolan och vara där i typ 20 min sen ska jag ta med Tilan hem och sen kommer Matilda och vi kanske ska rida en lite sväng och sen så ska jag med Eve in till stan och köpa min studentpresent!! :D Sen på kvällen får de bli mys hemma i soffan :) Hade först funderat på bio men med min hosta så blir de bara jobbigt... ;)


Imorn är den min! ;D


Gonatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0