sista måndan i skolan

Va i skolan mellan 11 och 1 och fickade och fick reda på lite betyg. Kom hem och tog in Randver och Sacja som inte gick i samma hage som jag släppt ut dom i... Mötte Johan som sa att Randver hade rymt igen och blivit flyttad till den nya hagen. Longerade R lite och sen va de hem och käka middag.
Övningskörde ut till Tobbe, vilket inte gick så jätte bra till en början... Longerade Gail lite. Och den stackarn stod och ropade efter mig när jag gick... hon tkr väl inte ritkigt om att gå tsm med kvigorna nu när Leika är på betäckning :p
Hoppade lite på studsmattan men Mattias och sen körde jag hem, vilket gick mkt bättre :) Sen har jag väl inte gjort så mkt mer än att gett hästarna lite hö ;p

SKa väl sova nu för ska upp tidigt imorn för ska hinna mocka åt hästarna innan jag ska ta bussen 08.05 till stan. Vi ska på studiebesök med klassen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0