lyckad dag!

De blev en riktigt lyckad dag i stan faktiskt, men de blev lite längre än vad vi planerat ;) Men hittade de jag skulle ha till ett mkt bättre pris en vad jag trott från början! Överlycklig!
Har grillat med klassen, (minus 2 pers) snackat, spelat kubb och afr de trevligt :) Känns lite konstigt att de är första gången vi gör något sånt här ihop för första gången en av de sista dagarna på vår gymnasietid... Men de va trevligt iaf och de är huvudsaken :)

Nu ska jag alldeles strax upp och försöka sova för imorn är de fotboll mot lärarna som gäller, haha fattar inte hur jag kunde ge mig in på de här... ångrar mig rätt ordentligt kan jag säga :p men de är ju en kul grej och nån måste ju offra sig och göra bort sig ;) Fast de är lite jobbigt att matchen är 10 och se börja lunchen med lärarna vid 12... då hinner man ju knappt hem och duscha innan man ska tbx igen.... mitt hår kommer inte hinna torka och jag kommer inte hinna bestämma vad jag ska ha på mig heller... livet är inte lätt!!! 

nej gonatt, vi får väl se om jag överlever morgondagen så ja får ta studenten!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0