funderar så de knakar

Har faktisk tinte pluggat ett dugg än, inte ens öppnat boken och klockan är snart 11.... provet kommer inte gå så bra kan jag säga, men ett G ska jag väl lyckas pricka in om jag har tur ;p

Livet känns rätt så lätt förvirrat just nu... fick mail från frötuna idag och vet inte riktigt ur jag ska göra. Visst är de bra med praktik och senare jobb men vill ju hellre ha jobb på direkten så man har nått att leva för så man kan åka hem och så. Och visst är de en bit bort men vad ska jag annars göra? Kan ju inte gå tillbaka och jobba på Lyktan hela sommarn bara för att jag inte har någe annat jobb! Vi ju komma nån vart med mitt liv.
Och sen hur jag ska göra med Gail... Vill betäcka henne med en jätte fin hingst somjag hittade, men visst de kostar en del men de vore kul att få ett föl till våren och lika bra som hon går hemma och inte gör nått när jag är borta så kan hon ju gå dräktig.
Hon har fått sprickor i hovarna också men nu är de bestämt att hovslagarn slår på skor i fram på onsdag och de känns riktigt skönt :) för då känns de som om de inte kan bli värre iaf.

Nu ska jag försöka ta tag i historia boken och läsa några sidor så jag kan få mitt G på provet imorn :p



Sprickorna...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0