bara en massa superier

Gårdagskvällen blev väl inte lika roligt som jag hoppats men mot slutet kom vi igång och dansade loss rejält :) Så när de va som roligast så skulle vi hem, men så ska de väl vara också ;)

Mår inte så jäkla dåligt idag trots att jag drack en hel del igår! Men har tryckt i mig en himla massa frukostoch nu är de rapportskirvning som gäller resten av dan. Sen får jag väl städa lite, m jag hinner, och sen drar jag iväg på skiva med världens bästa klass! ♥ :D ikväll ska vi verkligen festa ordentligt!!! och sen ska man lyckas komma hem fråns skivan också... ;) haha men ska ju inte hem sj iaf så de ska väl säkert gå bra :p sen är de kryssning imorn också, de kommer bli en grym helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0