checkat runt lite!

Nu har lille Kingeling kommit så nu ska han och jag filosofera resten av dan så jag klara provet imorn! :) sen ska studentmössan hämtas och så ska jag avsluta något jag helst av allt inte skulle vilja avsluta, men kan inte ha de såhär längre... så de måste göras!
Slutligen så får jag väl plugga lite mer och kanske fundera lite på livet;)

Har kollat runt lite och har hittat några grejer jag blev helt och hållet såld på! En överdragsoverall för stallet, hur praktiskt som helst! och sen en jätte fin och snygg tjocktröja! Men jag ska ju vara ekonomisk och spara mina pengar till studentskivor, kryssningar och egladsresan så jag får bara kolla och önska...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0