två dar kvar!!

Började skriva en lista igår kväll, på allt jag ska ha med mig till England. Oj, vilken lista de blev! Jag måste nog lägga fram allt jag skrev upp och sen rensa lite utifrån de, för just nu skulle jag nog behöva minst 2 resväskor för att få plats och ens komma till England, tänk då hur de ska vara på vägen hem...
Ibland är de rätt skönt att ha sånna här, egentligen, onödiga problem men de får en att tänka på annat och de är ju jätte bra :)

Nu ska jag försöka få lite ordning på mit okontrollerbara hår och sen ska jag ta ner lite tvätt så mamma ha nått att  göra när hon kommer hem ;) haha nejdå, men har lite som ska tvättas inför resan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0