snart så

Imorn åker vi!!! :D

Så just nu springer jag bara runt och försöker komma fram till vad de är jag inte behöver ta med mig. Har hela sängen full med kläder som ska med, fattar inte hur man kan ha så mkt som man verkligen känner att man vill ha med ;) Men Eve hjälpte mig iaf att rensa bort lite, men tror nog att några plagg kommer hamna på sägen igen ;p

Grejer som ska med är ju mkt enklare! De är bara att ta med en tandborste och tandkräm och sen är de klart.. typ... lr kanske inte. De blir väl lite mer grjer men inte alls så mkt.
Skorna ska vi inte prata om! Har 4 par som står här nu + ett par som jag ska ha på mig + ett par jag ska låna av Ida... haha 6 par skor för 8 dar, ja jag säger då de... Ett sånt kaos!!!!

De blir nog bra tillslut! Nu ska jag bara packa ner allt och sen är de duschen som gäller. Efter de en snabb tripp till Ica och gallerian och hem till Ida en sväng och hämta skorna.
Får hoppas att de löser sig och att väskan inte väger mer än 20 kg imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0