lika bra att bara köra på

nej men idag har man ju insett att folk nog vet mer än vad man tror... haha spårat! Men vad ska man säga, bor man i en liten håla som Gimo och går på en liten skit skola som Brux så får man väl leva med de... Men va fan man lever  bara en gång så jag säger som Sara, Lev hårt dö ung!

Körde in en massa ved imorse och sen va jag hem till Sandra och gick ut på långpromenad med Kingen innan skolan och sen blev de lunch med Matilda, Simon och Rebecca. Och då babblade vi på kan jag ju säga ;p haha
Sen blev de ännu mer snack och lite filosofi och sen ännu mera snack.

Men nu är de städning som gäller och middag med familjen och sen dricka med lite trevligt folk :) Man kan ju inte vara nykter för länge efter 8 dars drickande i England ;) Men en sak är säker, JAG VILL TILLBAKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0