hoppas på att dan kanske kan bli lite bättre!

Va till stan igår med Sandra och Carro, inte för att jag handlade nått spec direkt. Lite verktyg till om jag skulle vilja slå på tppskor och så bara :) Låg mest och halvsov i bilen medans dom pratade på ;)
Va barnvakt på kvällen och de slutade med att när dom gått och lagt sig så somnade jag på soffan vid typ 8-9 nån gång. De va nog nån som va lite trött igår va ;) haha

Idag har de varit äckligt väder ute och äcklilgt kallt! Vi hade äcklig biologilab och äcklig fysik!! Haha känner mig riktigt positiv måste jag säga. Och så måste jag plugga till de där satans fysikprovet som vi har imorn... Men känner jag mig sj rätt så kommer jag väl inte plugga så mkt, finns ju så mkr annat man kan göra ju ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0