de ordnar sig alltid

Varit hemma hos Sandra och pluggat och jag måste faktiskt säga att jag är riktigt duktig. Kan ju typ allt, lr ja nästan iaf ;) Tänkte bara läsa igenom filosofin lite sabbt innan provet imorn så ska nog de också gå bra.

Börjar fundera på hur jag verkligen ska hinna med att göra allt jag måste göra innan vi åker på lördag. Jag ska växla pengar, hitta en present till Pauline, packa, packa om och antaglige packa om en tredje gång.
De är rätt perfekt att jag är ledig på fredag för då hinner jag förhoppningsvis med allt som ska göras :)
Kanske hinner med en ridtur och en lite film kväll med Sandra och gänget också om jag har tur =)

Nu ska jag käka en liten macka och sen krypa ner under mina varma täcken och läsa igenom papprena en sista gång innan jag ger upp de hela.

Gonatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0