30 mars

har inte alls gjort så mkt i skolan idag. Hade filosofi och då kollade vi bara på film och sen va de psykologi och då skulle vi plugga själva vilket slutade med att jag och Matilda satt och snackade i typ 2 timmar ;) haha Sen va de fysik prov och de gick ju åt helsike precis som jag trodde... Blir jag godkänd så är de helt otroligt!

De har vrit full fart hela em, har snackat med Matilda en massa massa, pluggat, sovit (haha ovanligt ;)) och varit hem till Karlssons och fikat och snackat skit. En riktigt bra kväll alltså.

Men jag har väntat hel dagen på ett enda lite sms men de verkar inte som om jag kommer få nått... :/ får väl vänta ett tag till helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Matilda

vi pluggade ju hela psykologi lektionen! vi studerade killars beteende ;) <3

2011-03-30 @ 22:40:47
URL: http://allthosefeelings.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha de har du rätt i ;) vi är ju bara för bra måste jag säga <3

2011-03-31 @ 07:51:29
URL: http://johannaavvattensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0