de borde kännas bra fast de gör inte de

Nu är jag framme och inflyttad på Frötuna gård. Har väl gråtit i princip hela dan och käns inte alls bra just nu! Vill bara hem!! Men kan ju inte åka hem innan jag ens försökt, för de är ju de här jag velat i 2 år nu och nu när jag äntligen är här kan jag bara inte ge upp. Måste försöka, de känns kanske bättre imorn när jag börjar jobba och får nått annat att tänka på...
Normalt sätt så är jag ju inte en sån som sitter och gråter, men nu känns de verkligen förjävligt! Jag ska liksom bo i en stor och fin lägenhet alldeles själv!!!! Kommer bli så grymt ensamt och tyst...

Tog lite bilder sm jag tänkte skicak till datan från mobilen via BT men såklart så funkar de inte så får väl se när dom bilderna kommer upp ;)


Vi tog studenten!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0