första dagen

Första dan på jobbet avklarad! Måste säga att de har gått riktigt bra, inte för att vi gjort så mkt mer än att få en massa massa info, men de kan räcka de med. Är helt slut och känner bara för att sova ;)
Men de har jag inte tid med för ska åka ut till Gail för min moster är här och hon vill se henne =)
Sen får jag väl se hur Tobbe gör ikväll om han sover här lr hur de blir, för vet inte riktgt hur jag ska kunna ta mig ut till vägen om jag ska sova där... Men de löser sig väl alltid på nått sätt!

Imorn blir de körlektion inne i stan också, så de ska nog blir bra de med :) synd bara att jag måste åka tidigare från jobbet andra dan... men så får de va, körkort är faktiskt minst lika viktigt som jobb känns de som just nu! Sen vet jag att de är många som inte åller med mig, men de är iaf vad jag tkr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0