en bra dag!

Har jobbat som en dåre idag, letat nummer och ringt hur mkt som helst. Mitt mål va 4000 och precis i sista stund så lyckades jag sälja en talefon med abb så jag fick 4300. Inte dåligt de inte! Riktigt nöjd över att de faktiskt går riktigt bra :)

Har suttit och letat lite nummer nu här hemma och hittade lite så de blir skönt att inte behöva leta så jätte mkt imron. Har man ändå inget vettigt för sig så kan man ju lika bra jobba lite ;) Hade väl egentligen tänkt städa men kännde inte riktigt för de när jag väl kom hem :p
Men får väl ta ett litet ryck nu kanske... måste iaf upp och duscha och fixa lite och sen kommer Tobbe också så då hinner jag ju inte städa.

Imorn är en ny dag och då hoppas jag på lagom varmt väder för först blir de jobb 9-18 och sen har jag tänkt att jag ska ut till Gail och longera henne lite för har tänkt börja sätta igång henne igen, hon har ju haft vila nu sen i början av juni. Hon får ju inte gå och bli för tjock heller.


Eve Alex och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0