varför vill man jämt ha sommar?

Nu är rummet städat, ska bara lägga i nya lakan så är allt klart! Sen har jag ett STORT PROBLEM jag är så himla sugen på godis!!! Men mami är på Ica så jag hoppas hon köper med sig nått hem till mig ;) Annars får jag väl åka dit efter stallet, skitig och i ridkläder, inte direkt de trevligaste men vad gör man inte för lite godis?



Jag är så trött på personer som först säger sig göra allt för en och sen bara lägger av, ett misstag och sen är man inte värd ett skit. Fattar inte riktigt problemet! Man kan inte bara ha en kompis, umgås med en person, och leva helt insnöad och inte ha nån som helst kontakt med omvärlden. De funkar inte och jag förstår egentligen inte ditt problem. Vet att om du ser de här kommer du antagligen bli ännu argare, men vad ska jag göra?
Du skrev "hur dum i huvudet jag än är och vad jag än gör så är du fortfarande lika viktig i mitt liv" De verkar ju inte riktigt stämma. Och om jag är dum i huvudet då? De va ju ändå VI.... Men de kommer väl antgligen inte bli som förr så jag fortsätter leva mitt liv till max så får få vi väl se vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0