sockersockersocker

De har varit en rätt jobbig dag när vi inte fick äta nån frukost... Och inte fan va sockerfrukosten så jätte god heller... men jag satsade stort för att man verkligen skulle få se skillnad, man skulle ju äta så mkt man bara kunde och de kan jag säga att jag gjorde! Så mätt och illamående var de väldigt länge sen jag va.
Tröck i mig 2 talrikar med kalaspuffar och mjölk, 2 glas oboy, 2 glas juice, 3 vitt bröd med nutella, 1 vitt bröd med utella och marmelad, 1 vitt bröd med nutella, marmelad och kalaspuffar och en halv 100g kexcholkad. De va typ mat för en hel vecka xD Men va gör man inte för vetenskapen ;)


min fina macka!

Va till stallet efter skolan med sandra, vi red en långtur och sen va de mockning och fodring. Sen va jag iväg och skulle ta in R och S men inte ville dom in inte... dom bara sprang iväg och skulle va besvärliga. Men jag fick tag på dom tillslut iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0