igår va riktigt bra!!!

Sökte en massa jobb igår. Både ringde och mailade en massa så nu väntar jag bara på svar! Sen käkade jag fining mat med el family och sen tog Sandra och jag en tur med hästarna :) Vi red upp till Ida och tbx och de va nog en av de roligaste turerna på länge, hände en hel del tokigheter och jag skrattade så jag höll på att ramla av hästen, haha galet helt enkelt. Undri lämnade en fin present på idags gräsmatta ;)
Vi fixade alla hästar och hela stallet och sen drog vi hem till Sandra och kikade film med Niklas och Marcus, riktigt roliga bara de att de va en viss person som somnade... och inte va de jag den här gången iaf ;) haha

Gick hela vägen hem sen på natten... men de gick bra hade lite sms-sällskap så de gick ju bra ;) Så de blev sen kväll och tidig morgon man har de inte lätt inte :p

Nu ska jag försöka städa rummet och sen kanske plugga lite, får se om jag åker och rider nått i stallet idag. Mår inte så värst bra så får se...


Små pollarna bråkade lite igår ;) haha



Sandra och Freyr utanför Idas hus. Så vackra så!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0