en sån där dag som man behöver ha

Haft en riktigt bra dag idag! Sandra kom hit och vi käkade fruksot, sen driog vi iväg till stallet och underhöll hovslgarna och jag fick jobba lite också. Roligt, roligt! =) Vi käkade lite lunch och sen tog vi en promenad med Kingen. Tog in R och S och sen kikade vi lite film.
Lagadade hur god mat som helst!! Skulle verklgen kunna leva på wokade grönsaker och nudlar ;) Efter maten drog vi iväg till hästarna igen och mockade och fodrade lite.
De blev en hel del skratt och konstigheter och de är precis så de ska va!

Nu ska jag gå upp och lägga mig för de blir tidig morgon imorn, halv 6 ska jag upp och släppa ut hästar! Så gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0