de va ett tag sen sist...

Har inte orkat skiva nått på länge men nu så! De som hänt sen sist
  • Nyår va riktigt jäkla roligt! Synd bara att Hanna inte va me...
  • Ridit en massa
  • varit hos Ida och snackat skit
  • åkt till Åland med bra männsikor
  • hunnit ångra att jag inte ringt Hanna än...
  • Blivit sjuk och är de fortfarande!
De va allt som jag har hunnit med på minde än en vecka, trodde de skulle bli en riktigt höjdar vecka... visst den har varit bra men inte alls som jag tänkt mig, skulle gärna ha velat ridit ut med S och sen gått på krogen, skulle ha velat åkt och hälsat på Chabbe och dom. Men allt kan ju inte bli som, de som är bra med att vara sjuk är ju de att man kan få vila lite från allt men man får iof ännu mer tid att tänka och de kanske inte alltid är de man vill...

Men jag ska göra de här året till ett sånt år som jag inte kommer glömma, ska försöka göra allt jag vill och ha så roligt jag bara kan! :)



före överlevnaden agusti 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0