allt som allt, de blev en lyckad helg

hade en ruktigt bra dag igår!! va ut och mockade på mogonen sen tog jag ut både R och S på en ridtur. Efter de tog jag skotern hem till Ida, ritkgit roligt!! Spelade spel med henne och hennes mamma,mormor, mobror och syster, de va sjukt kul, särskilt när Ida och jag ägde dom andra ;)
Åkte till stallet och red lite på em, och de gick väl inte ritkgt lika bra för Stig skadade sig och fick hästen över sig... Men han klarade sig rätt så bra iaf, de kunda ha blivit värre. Men Ida och jag tog hand om stallet själva sen på kvällen och då blev de en himla massa snack :)

Nu har jag precis gjort ett litet schema för hur jag ska rida hästarna i veckan och jag kom upp i 23 ridturer... Fattar inte riktigt hur jag ska hinna med de, men de brukar ju iof aldrig bli som man tänkt så de löser sig nog ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0