shit happens and I don´t care - livet är som bäst när de är fest!

kan inte riktigt fokusera, de finns för mycket att tänka på och för mycket jag måste göra... Lägger ner försöket att försöka plugga och tar de ikväll istället!
Drar iväg och tar in lite hästar ist. Sen får de bli lite ridning senare.
Nått som är säkert är att jag ska ut på krogen i helgen och ha roligt! Även fast jag är sjukt trött så känner jag att jag verklige behöver de. Bara dansa och ha roligt. That´s it!! Skiter i om dom jag tänkt gå med inte går, får helt enkelt hitta nån anna, för ut ska jag!!



Kommentarer
Postat av: Matilda

johanna, ska du ut på lördag? :D

2011-02-02 @ 07:52:15
URL: http://allthosefeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0