ja jag vet att jag har stora problem

Blev en rätt bra kväll igår ändå! Sandra kom och hämtade upp mig och så åkte vi en lite sväng :)

De gick riktigt fort i stallet nu imorse, riktigt skönt att komma hem tidigt så man kan få lite gjort. Idag ska jag försöka hinna med att
  • städa rummet och hallen
  • plugga
  • sova
  • ta in hästar och rida
  • ta in lite fler hästar
och sen får jag väl se vad kvällen bjuder på! Kan hända mkt ;) Men bara jag orkar upp imorn så är de ju lugnt!
Nu ska jag försöka sova framför tvn en stund inna jag tar tag i städningen!


fattar inte hur jag kan vara så mesig och inte våga säga NEJ. Nu har jag ju ställt till de för mig igen.... Att jag aldrig lär mig!


Lilla Trixan :D

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Sv: Hehe, tack så mycket! Dem är fina! :)

2011-02-26 @ 12:31:14
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0