inte så vackert, men ändå....

Har fått en bok, frågan är bara vad jag ska skriva i den... Tankar och funderingar? Listor? Saker jag ska komma ihåg? Saker jag vill säga men inte kan säga? Saker jag vill göra? Mina drömmar och mål? Eller nått helt annat...? Känns som om jag redan har nån stans att skriva de mesta och de är ju faktiskt här, för anledningen till att jag skriver är ju för att jag vill få bli av med de jag tänker och tycker och gör! Inte för att de ska vara intressant för alla andra fjån ;)

Varti med Sandra och Kingen typ hela dan och sen kom Linda så vi tog en promenad och snackade lite skit :) Å, nu ska jag bråka lite med lillebror innan vi ska till stallet och hästarna ikväll.


Undri och jag, 20 minus ute!!!

Kommentarer
Postat av: Denise

Håller med, man skriver för att man tycker det är kul o vill skriva av sig. Inte för att göra andra nöjda och bli känd! :)

2011-02-28 @ 22:28:28
URL: http://denisemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0