torsdag

har inte skrivit nått sen i söndags men de beror på att de har hänt lite grejer. Pappa har fått åkt in på sjukhuset, rätt allvarligt men de är inget jag vill ta upp här. Full fart på jobbet och hemma.
Har tyvärr inte hunnit med hästarna så mkt den här veckan... har riktigt dåligt samvete för de.... Men de kommer nog kunnas tas igen :)

Idag har vi haft genom gång/utbildning av nya system på jobbet vilket har inneburit 0 i försäljning idag... Men men de bli nog bra ändå till slut ;) Sålde för över 100 000 i Tb under november så är riktigt stolt över mig själv och jag ser verkligen fram emot lönen om 22 dagar ;)

Har packat lite nu på kvällen och fixat mackor och lite grejs som vi ska ha med oss för imorn så drar jag och älsklingen iväg till Tyskland! Ska bli så skönt att bara få vara vi två en hel helg. Riktigt mysigt, strosa runt lite på Lübecks gator, gå på julmarknad, äta god middag och handla lite julklappar och bara ha de bra :) Riktigt mysigt ska de bli! :)

Känner att jag börjar bli ganska trött nu faktiskt.. Så ska snart ut och lägga mig, uppstigning kl 04.00, jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0