den som väntaer på nått gott väntar aldrig för länge

Nu va de över 2 vekor sen jag skrev sist... Kan väl inte direkt skylla på att jag har haft mkt att göra, lr?
De har rullat på som vanligt med jobb, hästar och allt annat! Snart är de "jullov" som gäller men inte ska jag vara ledig då inte, nej jag ska jobba lite hos grannen fast de är iof bara 4 dagar, så de ska väl gå bra :) Men först är de jul!!!

Ska bli riktigt kul att se vad alla tycker om sina julklappar :) Fast jag har ett stort problem jag vill ha en julgran på mitt rum... Men när ska jag hinna fixa en sån? Hmmm... Kanske får bli imorn lr på torsdag.... För idag fyller näm,ligen min kära kollega år och då ska vi ev ut och käka ikväll :) Får se hur de blir men de vore kul :)

Nu ska jag jobba vidare så jag får ihop mina 100 samsung innan torsdag ;)

skriver mer ikväll!! :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Tävlingsryttare

sv: Ser så ut men nej de är en villa o tillhörande poolhus osv :)

Kram

2011-12-21 @ 16:28:52
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0