Onsdag 17/8

Blev ingen träning igår eftersom att jag blev rätt sen från jobbet pga att vi skulle äta och skjuta runt lite folk först... men så kan de gå. De blev en ridtur på Gail istället och Eva och Millna hängde med på en lite promenad. De gick riktigt bra till Gail blev rädd för en påse som satt på en pinne, då stegrade hon sig några gånger och backade samtidigt så hon halkade omkull så hon kröp på bakbena... Så nu har hon lite brännsår ibak på knäna... Men de hade ju kunnat blivit värre, så glad att de bara va skrubbsår! Jag höll mig kvar på ryggen på henne som tur va, annars vet man ju inte riktigt vad som kunde ha hänt.

Får se om de kanske hinner bli lite träning idag, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra med de här med gymkort... För ska börja på yogan nu i höst igen och de kostar 700kr/termin och ett gymkort kostar ju typ 1600kr/år och det blir rätt mkt pengar faktiskt... Skulle ju egentligen lika bra kunna springa på min crosstrainer hemma, cykla och ta promenader. Men de är ju också de att de inte blir av lika ofta som om man hade ett gymkort för då måste man ju gå dit och träna eftersom man har köpt de där kortet! Men får se hur de blir, blir nog en "provträning" ikväll iaf :)

Lite bilder som inte kommit upp förr!

Gotland




Båtveckan - Lördag, laddar upp med shots


Millan & Gail -när jag red med Millan som handhäst för första gången :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0