löningsdag!

Idag är det löningsdag och det firar jag med att äntligen kunna betala tillbaka lite pengar! Så nu hag jag lite mindre skulder och även lite pengar på sparkontona. De blev ändå rätt mkt pengar över måste jag säga, de kanske inte är jätte mkt men för mig som har varit van nu att leva på några ören så känns det riktigt bra :)
Har även betalat täckena som jag köpte åt Gail så de är riktigt skönt.

Idag har de väl inte gått så jätte bra på jobbet (än så länge, de är ju ändå 5 timmar kvar) men de ska nog bli bättre måste över 3000 iaf!
Efter jobbet blir de bussen direkt till Tobbe för vi ska åka till hans farbror som fyller år, där skulle de bli lite grillat till middag och de är ju inte alls fel!! :)

Har fått en massa olika jobberbjudanden... Vilket inte känns så himla bra nu när jag har jobb och verkligen trivs! De va ett som assisten, ett som stallskötare/ridlärare och så va de ett erbjudande om praktikplats. Är riktigt sugen på stalljobbet, men känner ändå att jag vill jobba här lite längre, känns ju inte bra att bara jobbe nån månad sen sticka, inte när man trivs så bra som jag gör nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0