helgen.

Fredagkvällen hemma hos Carro och Timmy va toppen! Dom bodde hur fint som helst :) Carro och jag satt på balkonen drack vin och pratade emdans killarna spelade guitarhero ;) Riktigt mysig och trevligt så de måste defenitivt göras om :)

Lördan vad jag iväg och firade lilla Elin som fyllde 5 år, tårta och en massa presenter. Sen hem till Niklas för att kolla på medans han åt, koll på sälskapsresan och sen körde han mig till Tobbe.
Va ut och red en sväng på min vildhäst som är mer en gallophäst än en travhäst! Fort ska de gå annars är de inge roligt ;) På kvällen blev de kräftskiva med en massa folk :)

Idag har jag inte alls gjort mkt, legat i sängen och slappat till 12, käkade frukost och sen va jag ut med Gail och Millan. De blev en lite skrittrunde eftersom jag hade millan som handhäst, men de gick rätt bra ändå :p Har retat Tobbe så han blev tokig på mig, mend e är inte lätt när man är rastlös liksom!! ;)
Snart ska jag få skjuts hem till mig och då är de bara, hem, byta om, hämta in hästarna åt Lotten och så blir de en liten ridtur på Randver. De va grymt längsen jag red islandshäst, så de kommer bli lite ovant.
Sen måste jag städa lite och ska även byta lakan och fixa på rummet innan Tobbe kommer och stökar till allt igen ;) haha

nej nu får jag väl plocka ihop mitt pick och pack inana nån kommer och stressar mig :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0