så kan de gå

Igår va de mkt som gick fel!
- skulle göra skrammelägg, skulle ha i lite peppar och så lossnade locket och hela kastrullen blev full med peppar
- slog i armen i dörrhandtaget så har fått värsta bulan
- hästarna ville inte in så de blev ingen ridtur
- fick fler mail om jobb, visst är de bra men inte när man får två erbjudanden som man vill ta men inte vet hur man ska göra...
- insåg att jag är extremt fattig
de va väl typ de... men kvällen blev bra mkt bättre! Vi grillade hos Matilda, spelade spel och kort och sen tog vi en promenad. De va rätt skönt för de blev inte så jätte sent heller. Vi kom väl hem lite efter tolv så de va rätt lagom :)

Nu ska jag antingen försöka städa rummet eller så ska jag kanske plugga lite... borde väl göra både och men har ju ett helt lov på mig ;p En sak jag måste göra är iaf att hitta kläder till jobbet idag, måste leta upp mina arbetsskor med stålhätta och hitta nån bra tröja... men de lär ju tyvärr inte ta hela dan så nått mer vettigt får jag väl försöka hitta på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0